Povpraševanje

Iščete izdelek, ki ga ni v naši ponudbi? Pošljite nam povpraševanje!

Email novice

Bodite obveščeni o novostih, znižanjih, prednaročilih itd.

S klikom na gumb soglašate s politiko zasebnosti

Splošni pogoji poslovanja

V spletni trgovini GameShop veljajo naslednji pogoji poslovanja in vse uporabnike, ki prispejo na spletno stran www.gameshop.si zavezujejo k spoštovanju le-teh. V kolikor se s temi pogoji ne strinjate, prosimo, da si spletno trgovino GameShop ne ogledate in jo nemudoma zapustite.

Uporaba je popolnoma brezplačna.

Upravitelj spletne trgovine GameShop je podjetje SMARTSHOP d.o.o., Pavšičeva ulica 34, 1370 Logatec (nadalje GameShop).

SMARTSHOP d.o.o. in kupec medsebojne obveznosti v zvezi s storitvijo GameShop urejata s temi splošnimi pogoji poslovanja.

Starostna omejitev

Nakup v spletni trgovini ali sploh kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na straneh spletne trgovine je dovoljen samo pravno - poslovno sposobnim osebam starejšim od 15 let, ostale osebe morajo za vsako posredovano informacijo pridobiti zakonsko veljavno soglasje staršev ali skrbnika.

Delovni čas

Spletna trgovina GameShop posluje od ponedeljka do petka od 9.00 do 16.00 ure. Odprema blaga se ne izvaja ob sobatah, nedeljah in praznikih.

Naročanje

V spletni trgovini GameShop lahko kupujete 24 ur na dan vse dni v letu.

GameShop sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. Ob vsakem naročilu kupec prejme po elektronski pošti potrdilo o opravljenem nakupu. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče, vendar mora to storiti najkasneje v roku 1 ure po oddanem naročilu.

Obdelava naročila

GameShop bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričel takoj po prejemu naročila. Pri izbiri možnosti plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom od 10.00 do 14.00 ure preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Redni delovni čas podjetja je vsak delovni dan od ponedeljka do petka od 9.00 do 16.00 ure.

Prednaročila

Oddano prednaročilo pomeni, da ste izdelek dejansko naročili. V primeru spremembe datuma izida, vas bomo o tem obvestili po emailu. Ko izdelek prejmemo na zalogo, vam ga bomo poslali po pošti in vas o poslani pošiljki tudi obvestili po emailu tako, da točno veste kdaj lahko naročeni izdelek pričakujete.

Zavrnitev naročila

GameShop lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. V tem primeru je kupec o tem obveščen po elektronski pošti.

Sledenje naročil

Status samega naročila lahko kupec spremlja v realnem času preko povezave, ki mu je bila posredovana v potrdilu o opravljenem nakupu.

Cene in načini plačila

Objavljene cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine GameShop. Cene so v EUR in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Na voljo je možno več načinov plačila

Plačilo po povzetju oz. ob prevzemu. V tem primeru blago poravnate poštarju ob dostavi. Če v času dostave niste dosegljivi boste prejeli obvestilo s katerim prevzamete pošiljko na vaši pošti. Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna provizijo na odkupno vrednost pošiljke. Pri vrednosti nakupa do 98 € je provizija 1,05 € ter pri vrednosti nad 98 € do 501 € pa je provizija 1,07 €)



Plačilo na naš transakcijski račun je zelo priročno, če želite opraviti plačilo preko svoje elektronske banke (Klik NLB, SKBNet, Abanet itd) ali na poštnem ali bančnem okencu.

Vkolikor se kupec odloči za plačilo po predračunu, potem po oddanem naročilu prejme po elektronski pošti predračun z vsemi podatki, ki so potrebni za izvedbo plačila. Takoj, ko prejmemo nakazilo na naš transakcijski račun št: SI56 6100 0001 4165 451, začnemo z izvedbo naročila in v primeru, da je blago na zalogi, le-to odpošljemo po pošti in kupca o tem tudi obvestimo po elektronski pošti.



Plačilo s plačilno kartico Visa, Mastercard, American Express. Pri plačilu s plačilno kartico se dodatno obračuna provizija v višini 5%.

Plačilo z Moneto lahko uporabljate uporabniki storitev Telekoma Slovenije, A1 ter komitenti Nove KBM, ki ste hkrati uporabniki enega izmed navedenih operaterjev. Pri plačilu z Moneto se dodatno zaračuna 4% provizija na vrednost nakupa.



Plačilo preko PayPal-a lahko uporabite v kolikor ste uporabnik storitve PayPal, ki je ena najbolj priljubljenih storitev za plačevanje na spletu. Ta način plačila vam omogoča tudi varno plačilo preko kreditne kartice (Visa, Mastercard, American Express). Pri tem plačilu se dodatno zaračuna 5% provizija na vrednost nakupa.

Dostava blaga in stroški poštnine

Dostava naročenega blaga je možna le po pošti. Osebni prevzem ni možen.

Za zamude dobav zaradi neažurnosti prevoznikov ne odgovarjamo. Vse pošiljke dostavlja Pošta Slovenije.

Pošiljke pošiljamo priporočeno v kolikor je kupec plačal s kreditno kartico, virmanom, Moneto ali PayPalom. Če se kupec odloči za plačilo po povzetju, pošiljko pošljemo priporočeno z odkupnino.

Rok dostave

Dostava se izvaja le v času delovnih dni. Blago, ki je na zalogi, odpošljemo takoj oz. naslednji delovni dan od dneva naročila. Pošta Slovenije ima uradni čas dostave za vse redne pošiljke 3 delovni dni, vendar pa je dostava v 99% že naslednji delovni dan od dneva oddaje.

V kolikor je izdelek označen z dobavnim rokom 7-10 delovnih dni, potem vam ga bomo dostavili najkasneje v 10 delovnih dneh. Če bi prišlo do kakršnekoli spremembe o dobavi, vas bomo o tem obvestili na vaš email.

Ko je naročeno blago odposlano, kupec prejme po elektronski pošti obvestilo o oddani pošiljki. Tako je kupec obveščen, da bo blago dostavljeno naslednji delovni dan oz. najkasneje v treh delovnih dneh.

V primeru, da v času dostave niste dosegljivi, boste prejeli obvestilo s katerim pošiljko oz. poslovni paket prevzamete na vaši pošti.

Če v času prevzema pošiljke ugotovite, da je pošiljka poškodovana, vas prosimo, da na to takoj opozorite poštarja in skupaj z njim odprete pošiljko. Če je izdelek vidno poškodovan, skupaj s poštarjem izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki ter ga potrdite z vašim podpisom. Zapisnik mora podpisati tudi poštar.

O tem nas takoj obvestite na naš email: podpora@gameshop.si ali po telefonu na št. 0597 107 98.

Če kupec ne prejme pošiljke ali obvestila o poslani pošiljki v pričakovanem času, ki pa je tri delovni dni, nas mora kupec o tem takoj obvestili preko e-pošte podpora@gameshop.si, da lahko sprožimo postopek poizvedbe.

Povračilo stroškov za vrnjeno pošiljko

Če kupec zavrne ali ne prevzame pošiljke na pošti v 15 dneh od dneva, ko mu je bilo dostavljeno obvestilo o prispeli pošiljki, ima GameShop pravico zahtevati od kupca povračilo vseh nastalih stroškov v povezavi s pošiljanjem in vračanjem pošiljke.

Stroški poštnine pri plačilu po povzetju

Stroški so minimalni in pavšalni, in sicer pri nakupu do vrednosti 90,00 € so stroški dostave 3,90 €, pri plačilu po povzetju nad vrednostjo 90,00 € pa je dostava brezplačna.

Pri plačilu po povzetju naj vas opozorimo, da Pošta Slovenije zaračuna provizijo na odkupno vrednost pošiljke. Pri vrednosti nakupa do 98 € je provizija 1,05 € ter pri vrednosti nad 98 € do 501 € pa je provizija 1,07 €).

Stroški poštnine pri plačilu na naš poslovni račun

Do vrednosti 90 € so stroški dostave 3,50 €, pri plačilu nad vrednostjo 90 € pa je dostava brezplačna.

Stroški poštnine pri plačilu z Moneto in PayPalom

Stroški pri plačilu z Moneto in preko PayPal-a so ne glede na vrednost nakupa 3,50 €.

Reklamacije, zamenjava in vračilo blaga

V primeru napačno izdanega blaga, GameShop to blago zamenja z naročenim izdelkom in ga kupcu brezplačno dostavi. V takem primeru mora kupec blago vrniti v 15 dneh od dneva prejema z vso originalno embalažo in v enakem stanju kot ga je prejel. V kolikor je bilo blago uporabljeno in je to vidno, potem GameShop takšno blago lahko zavrne. V kolikor kupec vrne blago izven tega roka, GameShop ni več dolžan to blago zamenjati.

Kupec lahko vrne blago, če ugotovi ob prejemu pošiljke, da proizvod ne ustreza deklarirani kakovosti (je npr. poškodovan). V primeru poškodbe pošiljke mora kupec ob prevzemu zahtevati od poštarja, da se izpolni formular o poškodovani pošiljki. V takem primeru mora kupec to takoj sporočiti GameShop po elektronski pošti na podpora@gameshop.si ali telefonsko na 0597 107 98. Blago mora kupec v takem primeru vrniti v 15 dneh po prevzemu. V kolikor kupec vrne blago izven tega roka, GameShop ni več dolžan to blago zamenjati.

Vse upravičene reklamacije in vračilu blaga v zahtevanem roku, upoštevamo sproti in v korist kupca. Blago se lahko zamenja ali vrne samo v brezhibnem stanju, nerabljeno, v originalni embalaži in z vsemi dodatki.

V primeru, da je reklamacija upravičena in reklamiranega izdelka ne moremo nadomestiti z novim, kupcu vrnemo kupnino. Vrnjena kupnina je vrednost izdelka in ne vključuje poštnih ali drugih stroškov.

Reklamacije, vračilo oz. zamenjava izdelka ni možna oz. se ne upošteva v primeru:

da je na vaši konzoli narejen odklep in vam zato izdelek ne deluje
če je laserski žarek poškodoval plošček
če so na ploščku vidne fizične praske zaradi napačnega ravnanja

Če ste izdelek odprli in vam le ta ne deluje in je plošček v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez prask, ga prosimo vrnite s priporočeno pošto v 15 dneh od dneva prevzema na naš naslov: SMARTSHOP d.o.o., Pavščičeva ulica 34, 1370 Logatec.V kolikor kupec vrne blago izven tega roka, GameShop ni več dolžan to blago zamenjati. Izdelek bomo preverili in v primeru nedelovanja, vam ga bomo zamenjali z enakim izdelkom. Če to ni mogoče, si boste lahko izbrali drugi izdelek ali zahtevali vračilo kupnine. Za kupnino se šteje vrednost izdelka brez poštnih ali drugih stroškov. Kupnino vračamo samo na kupčev bančni račun.

V kolikor pa reklamacija ni upravičena, kupcu vrnemo izdelek na njegove stroške.

Če je kupec naročil napačen izdelek ali pa mu naročeni izdelek ni všeč in želi, da mu pošljemo drugi izdelek, ga lahko neodprtega vrne v skladu z odstopom od pogodbe v 15 dneh od dneva prevzema. Pri tem kupec krije vse stroške povezane s tem, to je vračilo izdelka, ponovnega pošiljanja in morebitno razliko v ceni izdelka. Če je cena novo izbranega izdelka nižja od cene izdelka, ki ga kupec vrača, potem povrnemo kupcu razliko v ceni na njegov bančni račun.

Odstop od pogodbe

Kupec ima v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v petnajstih dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka.

Po 43.č členu Zakona o o varstvu potrošnikov odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških iger ali programov, če je kupec odprl varnostni pečat. Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali uničenje varnostne nalepke pri serijski številki oz. prejem ali uporaba aktivacijske kode.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Lastništvo blaga

Vse dobavljeno blago ostane do celotnega plačila last podjetja SMARTSHOP d.o.o.

Računi

Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga. Kupec prejme račun v papirni obliki ob prejemu blaga ali v elektronski obliki (.pdf) po elektronski pošti.

Odveza odgovornosti

Podjetje SMARTSHOP d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo povzročeno z izdelki, ali, ki je v kakršnikoli zvezi z izdelki, kupljenimi v elektronski trgovini.

Politika zasebnosti

Splošno

Podjetje SMARTSHOP d.o.o. (nadalje: SMARTSHOP) spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene preko spletne strani GameShop.si, varoval z najvišnjo stopnjo zasebnosti in v skladu z veljavno zakonodajo. Namen politike zasebnosti je, da vas seznanimo s tem, kako vaše podatke zbiramo, za katere namene pridobljene osebne podatke uporabljamo ter kakšne so vaše pravice v zvezi z osebnimi podatki, ki jih hranimo o vas.

SMARTSHOP se zavezuje, da podatkov, ki jih boste posredovali preko spletnih strani ali na kakršenkoli drug način, ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen, če je to potrebno za izvedbo naročila.

Upravljalec podatkov

Vaši osebni podatki, pridobljeni preko spletnih strani GameShop.si, bodo v celoti ostali v lasti podjetja SMARTSHOP d.o.o. in bodo varovani v skladu z veljavno zakonodajo. Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi katerega so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.

Ker obdelava osebnih podatkov pri upravljavcu ne zajema rednega in sistematičnega obsežnega spremljanja posameznikov in ker upravljavec ne obdeluje posebnih vrst osebnih podatkov in/ali podatkov v zvezi s kazenskimi obsodbami in prekrški, upravljavec ne bo imenoval posebne pooblaščene osebe za varstvo podatkov.

Kaj so osebni podatki?

Osebni podatki so informacije, ki vas neposredno ali posredno določajo kot posameznika, pri čemer »posredno« pomeni v kombinaciji z drugimi informacijami, npr. z vašim imenom, poštnim naslovom, e-poštnim naslovom, telefonsko številko, identifikacijsko številko, podatki o lokaciji ali drugimi identifikatorji.

Piškotki

Ob obisku spletnih strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani, s katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za statistične obdelave.

Spletne strani uporabljajo "piškotke". To so majhne datoteke, ki se ob obisku strani shranijo na vaš disk. Piškotki vam lahko olajšajo nadaljnje obiske strani. Z nastavitvami v vašem brskalniku se lahko odločite ali boste "piškotke" sprejeli ali zavrnili.

Če »piškotkov« ne sprejmete, nekatere spletne strani morda ne bodo prikazane pravilno ali pa vam ne bo omogočen dostop do vseh informacij ali funkcionalnosti spletnih strani.

Uporabljamo naslednje piškotke:

Piškotek »ASPSESSIONIDAASRSCST«: Je sistemski piškotek, ki skrbi za vašo sejo na spletni strani in je tako nujen za delovanje same spletne strani. Trajanje: do zaprtja brskalnika.

Piškotki »_utm*« in »is_unique«: So piškotki analitičnih orodij Google Analitycs in StatsCounter, ki nam omogočajo štetje in analizo obiskovalcev spletne strani. Trajanje: 6 let.

Piškotek »REFERRED-LOCALE«: Je piškotek Godaddy ponudnika SSL varne povezave. Trajanje: 1 leto.

Osebni podatki

Če ste naš kupec pa o vas zbiramo naslednje osebne podatke, ki jih potrebujemo za izvedbo naročila.

Ti osebni podatki so:

• ime in priimek;
• kontaktni e-poštni naslov;
• kontaktni telefon;
• podatke za izdajo računa (ime in priimek, naslov in poštna številka ter davčna številka pravne osebe);
• informacije, ki nam jih posredujete o drugih osebah – kontaktni podatki naslovnika v kolikor nakup naredi druga oseba;
• informacije iz drugih virov, ki nam pomagajo posodabljati, razširjati in analizirati naše evidence ter prepoznavati nove stranke in nuditi izdelke in storitve, ki bi vas lahko zanimale;
• informacije zbrane samodejno na spletu - zbiramo lahko podatke o vaših interakcijah z nami, vključno z vašim IP naslovom, zgodovino brskanja, medtem ko ste na naši spletni strani. Vsebino zbiramo s pomočjo tehnik analitike, kot so piškotki ali podobne tehnologije za analiziranje trendov, upravljanje spletne strani, spremljanje uporabnikovih gibanj po spletnem mestu in zbiranje demografskih podatkov o naši uporabniški bazi kot celoti. Nimamo dostopa do nastavitev naprave in jih ne moremo nadzirati.

Namen obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov

Obdelava pomeni zbiranje, shranjevanje ali združevanje podatkov v zbirkah osebnih podatkov, spreminjanje, uporabo ali sporočanje, vključno s prenosom, iskanjem, blokiranjem in brisanjem. Vaši osebni podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler je to potrebno za dosego namena oz. do preklica.

Na podlagi vaše privolitve bomo vaše osebne podatke uporabljali za potrebe komuniciranja z vami: trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev.

SMARTSHOP bo pridobljene informacije uporabljal za naslednje namene:

1. Pošiljanje e-poštnih sporočil v zvezi s ponudbo blaga in storitev SMARTSHOP d.o.o. Soglasje za prejemanje oglasnih sporočil lahko kadarkoli prekličete s kilikom na povezavo v nogi sporočila.
2. Za izvedbo naročila in kontaktiranje po telefonu (stacionalni in mobilni) z namenom preverjanja naročila.
3. Za izvedbo nagradnih iger s sodelujočimi po elektronski pošti
4. Za namene analize življenjske poti uporabnika na spletni strani: od kod je uporabnik prispel na spletno mesto (vir prometa), za spremljanje zadrževanja na spletni strani, katere spletne strani je obiskoval, katere vsebine je prenesel oziroma si jih ogledal.
5. Za potrebe remarketinga preko Google, Facebook, z namenom boljšega (bolj relevantnega) obveščanja posameznikov in doseganja višje stopnje zavzetosti uporabnikov.
6. Za vse druge namene, za katere se specifično strinjate pri sodelovanju z upravljavcem.
7. Preverjanje, ali gre pri posameznem e-poštnem naslovu za novo ali obstoječo stranko;
8. Hramba e-poštnega naslova v bazi do preklica;
9. Posredovanje e-poštnega naslova enemu ali več pogodbenih obdelovalcev, ki opravljajo storitve pošiljanja e-poštnih sporočil;
10. Posredovanje e-poštnega naslova tretjim osebam, če je SMARTSHOP d.o.o. k takemu posredovanju zavezan z zakonom ali sodno ali drugo odredbo;
11. Združevanje e-poštnega naslova z drugimi podatki, ki jih je SMARTSHOP d.o.o. pridobil od imetnika e-poštnega naslova (npr., toda ne izključno, IP naslova terminalske opreme, s katero je imetnik dostopal do storitev SMARTSHOP d.o.o, ime in priimek imetnika, podatki o naročeni storitvi, podatki o izvajanju storitve, vsebina komunikacije po e-pošti, podatki o plačilih);
12. Spremljanje in beleženje dostavljivosti poslanih e-poštnih sporočil (ali jih je imetnik prejel);
13. Spremljanje in beleženje, katere vsebine je imetnik e-poštnega naslova odprl oziroma prebral (spremljanje klikov na spletne povezave, vsebovane v e-poštnih sporočilih)
14. Po potrebi navedba e-poštnega naslova in vsebine komunikacije po e-pošti kot dokaz v sodnih ali drugih uradnih postopkih;
15. Po potrebi uporaba e-poštnega naslova za preiskovanje varnostnih incidentov ter odkrivanje in preiskavo kaznivih dejanj;
16. Statistične in druge analize (npr., toda ne izključno, število imetnikov, ki uporabljajo e-poštne storitve določenega ponudnika e-poštnih storitev;
17. Obdelava za druge namene, ki niso navedeni v prejšnjih alinejah, če je taka obdelava združljiva z namenom, za katerega je bil e-poštni naslov prvotno zbran;
18. Obdelava za druge namene, ki niso navedeni v prejšnjih alinejah, če je taka obdelava potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva SMARTSHOP ali tretja oseba, če ti interesi prevladajo nad interesi imetnika e-poštnega naslova.

Uporabniki podatkov

Vsi podatki, zbrani na podlagi zgoraj navedene pravne podlage, bodo uporabljeni v skladu z namenom, za katerega so bili zbrani in ne bodo posredovani tretjim osebam.

V okviru zakonskih pristojnosti se vaši osebnih podatki razkrivajo naslednjim uporabnikom podatkov:

• ponudnikom poštnih storitev, ponudnikom odpremnih storitev;
• ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja in vzdrževanja programske opreme;
• administratorju in skrbniku spletne strani;
• v nekaterih primerih ponudnikom storitev (tretje osebe), ki nam omogočajo dostop do spletnih strani in razvoj aplikacij, gostovanje, vzdrževanje, varnostno kopiranje, shranjevanje, navidezno infrastrukturo, obdelavo plačil in druge storitve za katere lahko zahtevajo dostop do njih ali njihovo uporabo;
• izvajalcem za gostitev podatkovne baze in aplikacij, za storitve obdelave podatkov ali za pošiljanje informacij, ki ste jih zahtevali, za zagotavljanje podpornih storitev, ipd.

SMARTSHOP d.o.o. se zavezuje, da vaših osebnih podatkov ne prodaja, daje v najem ali trguje z njimi. Vaših osebnih podatkov ne bo posredoval ali prenesel v tretjo državo ali mednarodno organizacijo, razen v primerih, ko bo to zahtevala zakonodaja ali pravo Evropske Unije (zahteve sodišč, organov pregona, ...).

Obdobje hrambe

Obdobje hrambe podatkov je za čas delovanja podjetja oz. do preklica, v kolikor uporabnik to zahteva in se zgoraj omenjeni podatki izbrišejo iz našega sistema. Drugačen rok hrambe velja za določene podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (računovodski, davčni, ...).

Izbris osebnih podatkov lahko kadarkoli zahtevate tako, da nam pošljete sporočilo na e-pošto: podpora@gameshop.si.

SMARTSHOP ne bo izbrisal tistih podatkov, ki jih potrebuje, da si zagotovi dokaz, da je podatke o osebi izbrisal (t.i. revizijska sled) in da hrani zapise o osebah, ki ne želijo, da jih SMARTSHOP v prihodnje kontaktira (elektronski naslov, ime, priimek).

Način varstva vaših podatkov

SMARTSHOP se zavezuje varovati osebne podatke, ki nam jih posredujete, zato bomo storili vse, da osebne podatke zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.

Da bi preprečili nepooblaščen dostop do pridobljenih podatkov ali njihovo razkritje, ohranili natančnost osebnih podatkov in zagotovili njihovo ustrezno uporabo, uporabljamo ustrezne tehnične in organizacijske postopke za zavarovanje podatkov, ki jih zbiramo. SMARTSHOP ne more izključiti morebitne zlorabe podatkov, saj je internet navkljub varnostnim ukrepom in varnostnim komunikacijskim protokolom nepredvidljiv medij. Ker obstajajo v spletnem informacijskem sistemu SMARTSHOP, določene povezave na druge, zunanje spletne strani, ki niso neposredno vezane na podjetje, ne prevzemamo nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh.

Osebne podatke hranimo v računalniški in tiskani obliki. Naši računalniški sistemi so zaščiteni s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi, ki preprečujejo nenamerno ali nezakonito uničenje, izgubo, spremembo ter nepooblaščeno razkritje ali dostop do vaših osebnih podatkov. Osebni podatki v tiskani obliki so varovani v omarah do katerih imajo dostop le zaposleni v podjetju SMARTSHOP.

Vaše pravice

V skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov vam SMARTSHOP zagotavlja naslednje pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov:

• dostopate do svojih osebnih podatkov,
• posodobite oz. popravite svoje osebne podatke,
• zahtevate izbris svojih osebnih podatkov, ki jih hranimo,
• zahtevate, da prenehamo uporabljati vaše podatke oz. omejite njihovo obdelavo,
• zahtevate, da se podatki v strojno beljivi obliki prenesejo k drugemu upravljalcu,
• ugovarjate obdelavi osebnih podatkov,
• se odjavite iz komunikacij: z odjavo iz vsakega e-sporočila lahko onemogočite prejemanje trženjskih ali promocijskih e-poštnih sporočil

Če želite storiti karkoli od zgoraj navedena, nas o tem obvestite preko elektronske pošte podpora@gameshop.si. Vašo zahtevo bomo skrbno preučili in vam podali odgovor v roku 30 dni od prejete zahteve.

Sprememba politike zasebnosti

Pridržujemo si pravico, da predmetno Politiko zasebnosti po lastni presoji in po potrebi kadarkoli spremenimo ter prilagodimo dejanskim razmeram in zakonodaji s področja varstva osebnih podatkov. Iz tega razloga vas prosimo, da pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov preverite aktualno različico, da boste seznanjeni z morebitnimi spremembami in dopolnitvami. Kontakt

Na vprašanja o zaupnosti vaših podatkov, načinu zbiranja in obdelave podatkov ali na vaše zahteve za uveljavljanje pravic v zvezi z vašimi podatki, vam bo odgovorila odgovorna oseba pri podjetju SMARTSHOP.
Telefonska številka: 0597 107 98
Elektronski naslov: podpora@gameshop.si

GARANCIJA

Vsi izdelki v prodaji v spletni trgovini GameShop imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. V GameShop-u se bomo potrudili, da bo uveljavljanje garancije možno ob izpolnitvi naslednjih minimalnih kriterijev: Garancija za vse izdelke je 1 leto, razen za izdelke, kjer ni to drugače definirano.

Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, itd.

Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo na servisu odpravili brezplačno.

Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.

Garancija preneha veljati pri:

- okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....)

- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja.

- pri spremembah na aparatu

- pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.

- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu

- pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb

- pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka

- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja

Ostalo

Za poslovanje s poslovnimi partnerji in strankami veljajo izključno pogoji navedeni v "SPLOŠNIH POGOJIH POSLOVANJA", razen če v "POGODBI O PRODAJI RAČUNALNIŠKE OPREME" ni drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dokumenta ne morejo biti veljavni.

Vsak kupec se mora seznaniti s "SPLOŠNIMI POGOJI POSLOVANJA". Kupec lahko vedno zahteva novo kopijo. Izgovora, da ne pozna "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", ne upoštevamo.

Nesoglasja ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", bosta stranki reševali sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišče v Ljubljani.

"SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA" stopijo v veljavo takoj oz. 9.8.2016.

Vsakokratne spremembe, dopolnila, dodatki itd. "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA" so objavljeni na spletni strani www.gameshop.si.

Sklenjena pogodba je shranjena v podjetju, kjer je možen tudi dostop do nje. Pogodba je navedena v slovenskem jeziku.

Pritožbe in spori

Za poslovanje s poslovnimi partnerji in strankami veljajo izključno pogoji navedeni v "SPLOŠNIH POGOJIH POSLOVANJA", razen če v "POGODBI O PRODAJI RAČUNALNIŠKE OPREME" ni drugače določeno. Drugačni dogovori brez pisnega dokumenta ne morejo biti veljavni.

Vsak kupec se mora seznaniti s "SPLOŠNIMI POGOJI POSLOVANJA". Kupec lahko vedno zahteva novo kopijo. Izgovora, da ne pozna "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", ne upoštevamo.

Nesoglasja, pritožbe ali spore, ki bi nastali s tolmačenjem ali izvajanjem "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", bosta stranki reševali sporazumno.

GameShop spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Pritožbo se odda preko e-poštnega naslova: podpora@gameshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. V skladu z ZlsRPS objavljamo tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.