Povpraševanje

Iščete izdelek, ki ga ni v naši ponudbi? Pošljite nam povpraševanje!

Email novice

Bodite obveščeni o novostih, znižanjih, prednaročilih itd.

S klikom na gumb soglašate s politiko zasebnosti

Reklamacije, zamenjava in vračilo blaga

V primeru napačno izdanega blaga, GameShop to blago zamenja z naročenim izdelkom in ga kupcu brezplačno dostavi. V takem primeru mora kupec blago vrniti v 15 dneh od dneva prejema z vso originalno embalažo in v enakem stanju kot ga je prejel. V kolikor je bilo blago uporabljeno in je to vidno, potem GameShop takšno blago lahko zavrne. V kolikor kupec vrne blago izven tega roka, GameShop ni več dolžan to blago zamenjati.

Kupec lahko vrne blago, če ugotovi ob prejemu pošiljke, da proizvod ne ustreza deklarirani kakovosti (je npr. poškodovan). V primeru poškodbe pošiljke mora kupec ob prevzemu zahtevati od poštarja, da se izpolni formular o poškodovani pošiljki. V takem primeru mora kupec to takoj sporočiti GameShop po elektronski pošti na podpora@gameshop.si ali telefonsko na 0597 107 98. Blago mora kupec v takem primeru vrniti v 15 dneh po prevzemu. V kolikor kupec vrne blago izven tega roka, GameShop ni več dolžan to blago zamenjati.

Vse upravičene reklamacije in vračilu blaga v zahtevanem roku, upoštevamo sproti in v korist kupca. Blago se lahko zamenja ali vrne samo v brezhibnem stanju, nerabljeno, v originalni embalaži in z vsemi dodatki.

V primeru, da je reklamacija upravičena in reklamiranega izdelka ne moremo nadomestiti z novim, kupcu vrnemo kupnino. Vrnjena kupnina je vrednost izdelka in ne vključuje poštnih ali drugih stroškov.

V kolikor pa reklamacija ni upravičena, kupcu vrnemo izdelek na njegove stroške.

Reklamacije, vračilo oz. zamenjava izdelka ni možna oz. se ne upošteva v primeru:

- da je na vaši konzoli narejen odklep in vam zato izdelek ne deluje
- če je laserski žarek poškodoval plošček
- če so na ploščku vidne fizične praske zaradi napačnega ravnanja

Če ste izdelek odprli in vam le ta ne deluje in je plošček v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez prask, ga prosimo vrnite s priporočeno pošto v 15 dneh od dneva prevzema na naš naslov: SMARTSHOP d.o.o., Pavšičeva ulica 34, 1370 Logatec.V kolikor kupec vrne blago izven tega roka, GameShop ni več dolžan to blago zamenjati. Izdelek bomo preverili in v primeru nedelovanja, vam ga bomo zamenjali z enakim izdelkom. Če to ni mogoče, si boste lahko izbrali drugi izdelek ali zahtevali vračilo kupnine. Za kupnino se šteje vrednost izdelka brez poštnih ali drugih stroškov. Kupnino vračamo samo na kupčev bančni račun.

Če je kupec naročil napačen izdelek ali pa mu naročeni izdelek ni všeč in želi, da mu pošljemo drugi izdelek, ga lahko neodprtega vrne v skladu z odstopom od pogodbe v 15 dneh od dneva prevzema. Pri tem kupec krije vse stroške povezane s tem, to je vračilo izdelka, ponovnega pošiljanja in morebitno razliko v ceni izdelka. Če je cena novo izbranega izdelka nižja od cene izdelka, ki ga kupec vrača, potem povrnemo kupcu razliko v ceni na njegov bančni račun.

Odstop od pogodbe

Kupec ima v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v petnajstih dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka.

Po 43.č členu Zakona o o varstvu potrošnikov odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških iger ali programov, če je kupec odprl varnostni pečat. Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali uničenje varnostne nalepke pri serijski številki oz. prejem ali uporaba aktivacijske kode.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.